Foto: TURKISH AIRLINES

Compania aeriană Turkish Airlines, votată, cinci ani la rând, cea mai bună companie din Europa a anunțat astăzi deschiderea unui call center în România. Operatorul aflat în continuă expansiune pune la dispoziția pasagerilor numărul de telefon gratuit, 0800672371. La acest număr ar trebui să răspundă cineva, în română, engleză și turcă, zilnic între orele 4:00 – 23:00.

Interesant este că printre situațiile pentru care puteți apela acest număr de telefon, Turkish Airlines nu enumeră și pe aceea de Sesizări și Reclamații. Dar poate știu ei de ce… Și am și eu o vagă idee: oricum nu răspunde nimeni la așa ceva. Eu am depus astfel de reclamații, după experiența nefericită despre care am scris aici, și la birourile din Turcia și la cele din România și n-am primit niciun răspuns nici până în ziua de azi.

Conform comunicatului transmis de Turkish Airlines, la call-centerul din România veți putea apela pentru următoarele:

  • rezervări
  • ticketing
  • rambursare pentru bilete cumpărate online sau prin call-center
  • re-emitere bilete (doar o primă re-emitere)
  • schimbare orar de zbor
  • cereri speciale (selectia locului, calatoria cu animale, meniu special etc.)
  • tranzacții Miles and Smiles
    • cerere a seriei cardului M&S
    • cerere a numărului de mile necesare pentru o rezervare
    • cerere privind numărul milelor aferente unui zbor
    • upgrade-premiu Star Alliance
    • achiziționare de mile
    • rezervare
    • rambursare de mile
    • schimbări de bilete achiziționate cu mile
    • upgrade-uri
Читайте также  BLUE AIR ESTIMEAZĂ CĂ A TRANSPORTAT 1,5 MILIOANE DE PASAGERI ÎN 2014