Foto: AIR BERLIN
Avionul lui Moş Crăciun a început de astăzi să zboare pentru Air Berlin. Aeronava Boeing 737-800, înregistrată D-ABML, a ajuns pe Aeroportul Berlin fiind dedicată Crăciunului 2014. Avionul va zbura în perioada următoare în toată reţeaua Air Berlin.
Boeing-ul poartă un livery special de sărbătoare realizat de Thies Schwarz. “Aceasta a fost cel mai mare desen pe care l-am realizat”, a declarat Schwarz despre imaginea care are o înălţime de 2,3 m şi o lungime de 18,7 m. Aşadar, locul unde de obicei se afla sigla Air Berlin a fost luat de o prea frumoasă imagine de Crăciun sub care stă scris “Flying home for Christmas” (Zburând acasă de Crăciun). Geamurile aeronavei au fost astfel integrate în desen încât reprezintă chiar geamurile caselor din peisajul hibernal.
Aeronava de Crăciun a fost întâmpinată cu surprize şi la terminal. În doar câteva secunde, porţile 44 şi 45 s-au transformat într-un ţinut de vis cu brazi de Crăciun, fulgi de zăpadă şi alte atracţii pentru copii. Angajaţii Air Berlin costumaţi în îngeraşi şi spiriduşi de Crăciun au împărţit celor aproape 700 de pasageri prezenţi în terminalul C, vin fiert şi inimioare de ciocolată. Avionul lui Moş Crăciun a decolat apoi la ora 17:00 spre Stockholm.
“Aeronava Crăciunului 2014 continuă o tradiţie a Air Berlin începută în 2011. Un avion digital lansat pe site-ul nostru în 2010 i-a determinat pe pasagerii noştri să ne ceară o aeronavă adevărată pregătită pentru Crăciun. Prezentarea acestui avion în fiecare an, marchează de altfel şi startul sărbătorilor la Air Berlin. Astfel, în această perioadă, pasagerii noştri vor primi la bord turtă dulce sau celebra prăjitură germană Lebkuchen” dar şi 1,240,000 de inimioare de ciocolată. Pe zborurile Air Berlin din interiorul Germaniei sau spre Austria, precum şi în saloanele de aşteptare din aeroporturile Berlin, Dusseldorf, Hamburg, Cologne şi Munchen, pasagerii vor fi serviţi cu vin fiert după ora 16:00. În total, Air Berlin a pregătit 7,100 de litri de vin pentru perioada sărbătorilor”, a declarat Aage Dünhaupt, senior vice-preşedinte pentru Comunicare la Air Berlin.
De asemenea, canalele social media ale Air Berlin au fost cuprinse de febra sărbătorilor: de la Facebook, la Twitter, Instagram şi YouTube, Air Berlin face totul pentru a răspândi spiritul de sărbătoare prin intermediul unor oferte atractive. De exemplu, dacă încărcaţi o fotografie de Crăciun pe pagina Instagram cu hashtag-ul #flyinghomeforchristmas aveţi şansa să câştigaţi bilete gratuite. Tot bilete câştigaţi şi pe Facebook dacă porniţi în căutarea lui Moş Crăciun.