Foto: WWW.TAROM.RO

Un fapt cel puţin ciudat în strategia de comunicare a unei companii s-a petrecut astăzi la TAROM. Ca urmare a neregularităţilor de zbor din week-end, CEO-ul transportatorului, Christian Heinzmann, s-a simţit dator să se adreseze călătorilor în mod direct, aşa că pe site-ul www.tarom.ro a fost postat un text în limba româna ce poartă semnătura lui. Iată în continuare, conţinutul integral al mesajului postat sub titlul “Scrisoare pentru pasageri”:

“Stimaţi pasageri

În numele companiei TAROM și a angajaților săi doresc să vă prezint sincere scuze cu privire la iregularitățile de zbor survenite in zilele de 18 si 19 octombrie. Întrucât timpul și activitățile dumneavoastră au fost afectate din această cauză, consider că vă datorăm câteva explicații.

Activitatea zborurilor noastre a fost afectată de o acțiune spontană de protest efectuată de unii membrii ai personalului navigant nemulțumiți de drepturile salariale. Întrucât compania TAROM își desfășoara activitatea într-un mediu concurențial dificil, negocierile dintre conducere și angajați trebuie să țină cont de realitățile financiare ale companiei.

În acest fel, doresc să vă asigur că managementul companiei TAROM a întreprins toate demersurile posibile pentru a rezolva cât mai curând această situație și a ajunge la un acord cu angajații săi agreabil de ambele părți. Principala noastră prioritate în acest moment este reluarea operării zborurilor TAROM în condiții normale.

În speranța că vă vom revedea cât mai curând la bordul aeronavelor noastre, cu deosebit respect,

Christian Heinzmann,

Director General”

Concluziile le trageţi singuri!

Vă reamintesc, mai multe curse TAROM au fost anulate sâmbătă şi duminică după ce câteva echipaje de însoţitori de zbor şi-au declarat incapacitatea de a efectua zborurile. Personalul navigant TAROM este de mai multă vreme în conflict cu conducerea companiei pentru că nu au ajuns la un acord privind încheierea unui nou contract de muncă.