Foto: WIZZ AIR

Expansiunea Wizz Air pare de neoprit în acest moment, după ce compania low cost, cea mai mare din Europa Centrală şi de Est, a transportat deja din/spre România, peste 16 milioane de pasageri în cei 8 ani de activitate la noi.

Astfel, ceea ce se bănuia de mai multă vreme s-a confirmat astăzi odată cu anunţul oficial al lansării zborurilor la/de la Iaşi, partea de est a României fiind până acum singura “necălcată” de Wizz.

John Stephenson, vicepreşedinte executiv al Wizz Air a anunţat astăzi la Bucureşti că din 20 decembrie 2014, compania ungară va începe să zboare din Iaşi către Veneţia Treviso (marţi şi sâmbătă), pentru ca mai apoi, din 31 martie 2015, să lanseze curse din Iaşi către Milano Bergamo (marţi, joi şi sâmbătă) şi din 15 iunie către Londra Luton (miercuri şi duminică).

Acestea nu sunt însă singurele noutăţi pentru orarul de vară 2015 lansat astăzi. Wizz Air va aloca o nouă aeronavă bazei sale de la Bucureşti Otopeni (a 9-a) la sfârşitul lunii iulie 2015 şi va lansa curse spre următoarele noi destinaţii:

– Pescara, din 27 iulie 2015 (luni şi vineri)

– Stockholm Skavsta, din 27 iulie (luni şi vineri)

– Heraklion, din 20 iunie 2015 (sâmbătă)

Cu aceste noi zboruri, Wizz Air oferă acum 97 de rute în total, spre 15 țări, de la cele 8 aeroporturi din România. Totodată, compania a anunţat şi creşterea frecvenţelor spre 22 dintre cele mai populare rute din reţeaua locală.

Cu ocazia lansării de astăzi, John Stephenson, vicepreşedinte executiv Wizz Air a declarat: “Astăzi marcăm încă un pas important pentru Wizz Air în România. În doar două luni am anunţat 3 noi aeronave pentru bazele din ţară, un aeroport nou, 20 de noi rute şi 1,35 milioane de locuri suplimentare în 2015. Oferim şi mai multe tarife accesibile pentru a satisface nevoile publicului din România. Reţeaua WIZZ aflată în plină expansiune şi frecvenţele crescute pe rutele existente vor atrage cu siguranţă mai mulţi pasageri fie că vor fi călători în scopuri turistice sau de business. Creşterea va susţine crearea a peste 1.000 de noi locuri de muncă în România şi va stimula turismul la nivel naţional.”

Читайте также  DE MÂINE, DIVERTISMENT AirFi LA BORDUL AVIOANELOR TAROM

Practic, prin adăugarea celei de-a noua aeronave la Bucureşti, numărul total de avioane pe care Wizz Air le are în România ajunge la 17 însemnând o creştere a capacităţii de operare cu 29% în 2015 faţă de 2014. Şi cu siguranţă că maghiarii de la Wizz Air nu se vor opri aici.

Neoficial se vorbeşte deja despre lansarea unor zboruri directe din Bucureşti către Lisabona pentru care negocierile sunt acum în curs de derulare şi, tot neoficial, se aude deja că Iaşi va fi transformat într-o bază Wizz Air, în curând.

Iată, în continuare, şi rutele care vor avea parte de creşteri de frecvenţe în orarul de vară 2015:

Cluj-Napoca – London Luton De la 9 la 11

Cluj-Napoca – Milano Bergamo De la 5 la 7

Cluj-Napoca – Paris Beauvais De la 5 la 7

Cluj-Napoca – Barcelona De la 4 la 5

Cluj-Napoca – Dortmund De la 4 la 5

Cluj-Napoca – Roma Ciampino De la 3 la 4

Timişoara – Roma Ciampino De la 3 la 4

Timişoara – Treviso De la 2 la 3

Timişoara – Bologna De la 2 la 3

Timişoara – Milan Bergamo De la 4 la 5

Craiova – Roma Ciampino De la 2 la 3

Bucureşti – Pisa De la 3 la 4

Bucureşti – Torino De la 2 la 3

Bucureşti – Barcelona De la 5 la 7

Bucureşti – Treviso De la 7 la 11

Bucureşti – Milano Bergamo De la 7 la 11

Bucureşti – Bologna De la 4 la 5

Bucureşti – Bruxelles Charleroi De la 7 la 11

Bucureşti – Perugia De la 2 la 3

Bucureşti – Madrid De la 7 la 10

Bucureşti – Malaga De la 2 la 3

Bucureşti – Verona De la 2 la 3

Читайте также  (P) AEROPORTUL SIBIU, PARTE A PROIECTULUI INOVATIV E-AIRPORT MENIT SĂ CREASCĂ SIGURANȚA ȘI EFICIENȚA AEROPORTUARĂ

Se vede astfel că Wizz Air nu se teme deloc de competitie ba dimpotrivă, din orarul prezentat mai sus, reiese un atac clar la Ryanair, de pildă, cu creşterea frecvenţelor spre Madrid şi Bruxelles Charleroi, două destinaţii pe care mizează şi irlandezii cu zboruri de la Bucureşti. Nu mai vorbim de atacul de la Iaşi asupra companiei TAROM care era până acum singura ce opera zboruri regulate din inima Moldovei spre destinaţii europene.