Foto: WIZZAIR.COM

Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală și de Est, a anunțat astăzi introducerea în oferta companiei a unei noi categorii de tarifare. “Plus Fare” este o opțiune suplimentară la “Basic Fare” (tariful de bază) Wizz Air și oferă flexibilitate crescută pasagerilor. În plus față de biletul de avion, “Plus Fare” include un bagaj de cală de 32 kg, un bagaj mare de cabină, check-in la aeroport, WIZZ Flex pentru modificarea datei de călătorie, selectarea locului în avion și prioritate la îmbarcare. “Plus Fare” oferă clienților un pachet la preț redus comparativ cu tariful de bază (doar biletul de avion) și suma de servicii auxiliare dacă sunt achiziționate separat.

Pentru a facilita această nouă ofertă, produsele WIZZ Premium și Premium Plus au fost întrerupte. “Plus Fare” este acum disponibil pe wizzair.com și va fi accesibilă și pe aplicațiile mobile în lunile următoare.

György Abran, Chief Comercial Officer al Wizz Air, a declarat: “Mă bucur să anunță noul nostru pachet tarifar “Plus Fare” care arată că WIZZ continuă să îmbunătățească în mod constant experiența de călătorie pentru clienții săi, oferindu-le mai multe opțiuni și flexibilitate pentru a se asigura că au o călătorie plăcută de la început până la destinație. Am identificat o cerere pentru servicii suplimentare de la clienții noștri și ne bucurăm să le oferim acest pachet all-in-one redus.”

Practic, Wizz Air nu face decât să urmeze trend-ul din industria aviatică, acela de a oferi consumatorilor servicii în funcție de dorința acestora, indiferent că e vorba de o companie de linie sau de una low cost. Pare-se că acesta va fi, de fapt, viitorul în domeniu, pentru că multe companii de linie adoptaseră deja acest model de a vinde, într-un pachet basic, doar locul din avion la un tarif mai mic, urmând ca acesta să crească în funcție de serviciile adiționale alese de pasager. Și-uite-așa, în curând, singura diferență între companii va fi dată de calitatea serviciilor pe care le vor oferi și nu atât de prețul total al călătoriilor. Și-odată cu asta, vor dispărea cred și etichetele de low cost și legacy, din moment ce aceste două concepte s-au repoziționat acum și se găsesc cam pe la același nivel doar pentru a oferi clienților ceea ce-și doresc, adică să își configureze călătoria așa cum vor. Vrei să călătorești cu bagaj de cală, plătești, vrei și mâncare, plătești, vrei și loc ales, plătești, și tot așa…

Читайте также  MARBELLA – VACANTA PERFECTA