Foto: RYANAIR.COM
Cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa, Ryanair, a anunțat că site-ul său www.ryanair.com și aplicația mobilă a acestuia vor fi indisponibile timp de 5 ore pentru realizarea unui upgrade al întregului sistem informatic. Acest lucru se va întâmpla în noaptea de marți spre miercuri.
Ryanair a anunțat că odată cu întreruperea funcționării site-ului web și a aplicației mobile pentru un interval de 5 ore în perioada marți, 11 august, ora 23.00 – miercuri, 12 august, ora 4.00, pentru lucrări de mentenanță, serviciul de check-in online nu va fi disponibil. Ryanair roagă toți clienții care călătoresc marți și miercuri să-și facă check-in-ul online pentru zboruri în decursul zilei de luni, 10 august, înainte de închiderea paginii web.
Ryanair contactează prin SMS și e-mail toți clienții care călătoresc marți și miercuri recomandându-le să-și facă check-in-ul online mai devreme pentru a evita neplăcerile. Ryanair își cere scuze pentru inconveniențele cauzate de această mentenanță a sit-ului web și a aplicației mobile.