Foto: 9TO5MAC.COM

S-a întâmplat aseară în Statele Unite unde mai multe avioane ale companiei American Airlines au fost reținute la sol pe diverse aeroporturi pentru că piloții au avut ceva probleme cu Ipad-urile din dotare, informează CNN. Mai exact, o eroare la hărțile digitale de pe Ipad-urile utilizate de piloți în cabină, a confirmat ulterior American Airlines pe Twitter după ce mai mulți pasageri au răspândit informația pe rețelele de socializare.

“Mai multe zboruri au avut întârzieri din cauza unei mici probleme de software înregistrată la aplicația folosită de piloți pe Ipad-uri”, a transmis compania. “În unele cazuri a fost nevoie ca avioanele să se întoarcă la poarta de îmbarcare pentru ca piloții să se poată conecta la Internet-ul wireless ca să rezolve problema”, a mai declarat un reprezentant al American Airlines.

În 2013, American Airlines a devenit prima companie americană ai cărei piloți au început să folosească exclusiv Ipad-urile pentru navigație și planuri de zbor. Acestea sunt actualizate în permanență și prin urmare, compania a redus drastic consumul de hârtie. American Airlines a estimat că prin faptul că nu mai utilizează hârtia pentru aceste operațiuni, compania economisește peste 12,000 de tone de combustibil în fiecare an. În total, 8,000 de Ipad-uri au înlocuit 24 de milioane de pagini de hârtie.

Dar așa cum se întâmplă întotdeauna cu noile tehnologii, software-ul mai dă și greș din când în când, mai scrie CNN.

Читайте также  DEMETRIADE, FOST DIRECTOR GENERAL: ”ÎN CONDIȚIILE ACTUALE, TAROM NU MAI ARE NICIO ȘANSĂ DE SUPRAVIEȚUIRE”