ANDREEA-DENIS FILIP

ALEXANDRA VOICA

OANA-FLORENTINA SPIRIDON

MARIA-OZANA TIMAR

SIMINA-ELENA PÂRCĂLABU

ELENA-DANIELA BOZDOGESCU

Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală și de Est, a anunțat astăzi lansarea unei selecții publice desfășurată în social media pentru următoarea generație a programului WIZZ Ambassador. Ambasadorii WIZZ vor reprezenta compania pentru o perioadă de doi ani în comunități și prin evenimente media. Ambasadorii fac parte din echipajul de cabină WIZZ, renumit în industrie pentru serviciile superioare și pentru atenția acordată pasagerilor.

Votul, deschis pentru pasagerii WIZZ sau pentru fani, se realizează prin intermediul unei aplicații dedicate pe pagina de Facebook a fanilor WIZZ. Publicul va face selecția finală a ambasadorilor din fiecare țară dintre cei 39 de finaliști – 3 în țările cu mai multe baze WIZZ și 2 în țările cu o singură bază. În România, pasagerii pot alege între 6 finaliști și pot vota pentru Elena-Daniela Bozdogescu, Andreea-Denis Filip, Simina Elena Pîrcălabu, Oana Florentina Spiridon, Ozana Timar sau Alexandra Voica.

WIZZ îi invită pe alegătorilor să selecteze acei candidați care, în opinia lor, demonstrează un profesionalism remarcabil și depun eforturi continue pentru atingerea excelenței în domeniul serviciilor pentru clienți. Odată desemnați, Ambasadorii WIZZ vor fi mai mult decât simplii ambasadori de brand: își vor reprezenta colegii, discutând despre meseria lor cu media, în școli cu elevii, cu copii spitalizați și cu mulți alții care sunt interesați de viața extraordinară a unui însoțitor de zbor. Ambasadorii WIZZ își vor împărtăși secretul propriului succes și îi vor încuraja pe toți cei care vor să urmeze o carieră în domeniul aviației sau îi vor ajuta să înțeleagă mai bine avantajele și provocările de a trăi “viața la mare înălțime”

Читайте также  AEROPORTUL HENRI COANDA, PRIMUL DIN ROMÂNIA CARE ARE PROPRIA APLICAŢIE DE MOBIL

Owain Jones, Chief Corporate Officer la Wizz Air, a declarat: “Echipajul de cabină WIZZ împărtășește o pasiune autentică pentru meserie și pentru pasagerii de care are grijă și a căror siguranță trebuie să o asigure. Începând de acum și până pe 24 iunie rugăm pasagerii noștri să îi voteze pe cei pe care îi apreciază cel mai mult și să decidă cine va reprezenta brandul revitalizat WIZZ și valorile sale în cadrul comunităților locale, la evenimente caritabile și în media. În România, pasagerii pot vota începând de acum pentru a alege între 6 finaliști accesând link-ul https://apps.facebook.com/wizz-air-ambassadors/.”