Foto: RYANAIR/FACEBOOK
Cu ocazia aniversării celor 30 de ani de existență, Ryanair a lansat concursul “30 de Nume, 30 de Avioane”, oferindu-le șansa pentru 30 de fani, ca poza și numele să le fie afișate pe un avion Ryanair. Înscrierea se poate face doar prin intermediul paginii Facebook a Ryanair unde fanii își pot încărca propria fotografie, iar după înscriere au ocazia să descarce filmulețul video cu propriul avion Ryanair care le va purta chipul și numele. Concursul se va încheia luni, 31 August, la ora 21.00. Această competiție este menită să atragă mai mulți pasageri ai companiei low-cost pe Facebook unde Ryanair de-abia și-a început activitatea în urmă cu 6 săptămâni prin înființarea propriei pagini. Deja, într-un timp foarte scurt, operatorul aerian a reușit să adune 250,000 de fani.
Robin Kiely, head of communications la Ryanair, a declarat:
“Suntem fericiți că am reușit să atragem un sfert de milion de urmăritori în șase săptămâni de când ne-am alăturat Facebook, în ziua în care am celebrat 30 de ani de la primul nostru zbor, și căutăm să oferim cât mai mult conținut, oferte și concursuri pentru fanii noștri.
30 de fani norocoși vor avea ocazia să-și vadă imaginea și numele imprimate pe unul din 30 de avioane Ryanair și, până în prezent, avem mii de înscrieri pentru concursul “30 de Nume, 30 de Avioane”.
Câștigătorii concursului vor fi anunțați în luna septembrie. Pagina Facebook a Ryanair oferă în acest moment cele mai noi știri ce țin de rute și dezvoltare, concursuri și oferte extraordinare, serviciu clienți în timp real, alături de celalalte canale sociale Ryanair – Twitter, YouTube, Instagram, LingedIn și Google+.