Foto: BLUE AIR
Compania românească smart flying Blue Air mai face un pas spre standardele unei companii tradiționale de linie. Astfel, începând chiar de mâine, 28 august, serviciul de check-in în aeroport este gratuit, indiferent de ruta pe care veți călători. Prin urmare, nu vor mai fi percepute niciun fel de taxe pentru înregistrarea pasagerilor la ghișeele din aeroporturi așa cum se întâmpla până acum și așa cum se întâmplă, în continuare, la companiile aeriene low-cost.
Evident că toți pasagerii își pot efectua în continuare check-in online, pentru aeroporturile pentru care este disponibil, și se pot prezenta la aeroport cu cartea de îmbarcare tipărită. Dacă aveți doar bagaj de mână, puteți merge cu cartea de îmbarcare tipărită direct la poarta de îmbarcare, cu cel puțin 60 de minute înainte de decolare.
Blue Air reamintește pasagerilor săi că ghișeele de check-in din Aeroportul Internațional Henri Coandă București se deschid cu 3 ore și 30 de minute înainte de ora de decolare, pentru a fluidiza traficul și activitatea din aeroport. În plus, Blue Air vă atrage atenția că nu are ghișee dedicate pentru un singur zbor, astfel că puteți merge la oricare dintre ghișeele de check-in Blue Air deschise. Aceasta fiind o altă trăsătură caracteristică mai degrabă companiilor de linie.
Având în vedere ultimele îmbunătățiri ale serviciilor anunțate de Blue Air și vă reamintesc aici meniurile calde gratuite oferite pe anumite zboruri, catering gratuit de asemenea pe primul zbor intern care va fi introdus din octombrie, Iași-București, dar și posibilitatea oferită celor care pleacă din Iași de a se conecta prin București pe toate celelalte zboruri ale companiei, arată clar că direcția către care se îndreaptă acum compania este una contrar opusă modelului low-cost. Blue Air se repoziționează ca o companie legacy oferind din ce în ce mai multe servicii care, culmea, încep să dispară chiar și din oferta acestor companii de linie.