Foto: ANNA.AERO
Compania Fly Romania a ajuns la o înţelegere cu procesatorul WorldTicket şi, de astăzi, vor fi rambursaţi banii clienţilor ale căror zboruri au fost anulate, au declarat pentru NewsAir.ro, reprezentanţii operatorului aerian. Restituirea sumelor va fi făcută, de fapt, de către WorldTicket după analizarea prealabilă a cererilor de rambursare transmise către Fly Romania. Pentru că acest proces este unul de durată, WorldTicket va returna banii doar pentru 80-100 de clienţi zilnic. Acest lucru se întâmplă pentru că toate cererile trebuie să fie verificate şi confruntate cu situaţia rezervărilor întrucât au fost deja cazuri când pasageri care au zburat unul sau ambele sectoare au solicitat şi restituirea banilor.
Reprezentanţii Fly Romania anunţă că în acest moment au oprit vânzările de noi bilete şi se concentrează pe operaţiunea de restituire a sumelor încasate de la pasageri. Potrivit unui comunicat transmis săptămâna trecută, Fly Romania a rambursat deja sumele încasate de la 1.100 de pasageri şi mai are de returnat banii a încă aproximativ 3.500 de oameni. Pentru aceştia din urmă, plăţile încep de astăzi.
Fly Romania face apel către cei care şi-au rezervat bilete, să completeze corect cererile de restituire aflate pe site-ul flyromania.ro şi să le transmită companiei. Atenţie! Este suficient să completaţi o cerere pentru o singură rezervare indiferent de numărul de persoane incluse în acea rezervare. Important este ca în cerere să menţionaţi clar codul rezervării şi numele pasagerilor.
WorldTicket este un provider de soluţii de vânzări bilete online cu sediul la Copenhaga, în Danemarca, şi operaţiuni în întreaga Europă. Compania oferă soluţii integrate de vânzări pe internet, operatorilor aerieni de mici şi medii dimensiuni.