BRAD TILDEN, CEO-ul ALASKA AIRLINES
Foto: AP pentru ALASKA AIRLINES

Nu e chiar cel mai plăcut moment atunci când constați, după zbor, că bagajele tale au fost pierdute și am mai scris despre o asemenea experiență pe care am trăit-o pe propria-mi piele, aici.

Când însă personajul căruia i se întâmplă este chiar CEO-ul companiei aeriene respective, parcă întreaga poveste de-a dreptul ironică devine și amuzantă. Ei bine, s-a întâmplat recent în Statele Unite unde Alaska Airlines, o companie de-altfel apreciată, i-a rătăcit bagajele propriului șef, Brad Tilden. Iar informația a fost dezvăluită chiar de acesta. Tilden a confirmat faptul că nu și-a mai primit valizele după o călătorie la Washington DC unde se dusese la o conferință de aviație. În timp ce vorbea pe scenă în cadrul evenimentului, a povestit ce i s-a întâmplat și, la final, a glumit: ”presa este aici și sper că nu va scrie nimeni nimic despre asta”. Ei bine, a scris toată lumea, potrivit Los Angeles Times.

Bagajele pierdute i-au fost aduse lui Tilden a doua zi. Potrivit politicii companiei de livrare rapidă garantată a bagajelor, Alaska Airlines îi datorează acum propriului CEO 2.500 de mile-premiu sau 25$ credit pentru un zbor viitor deoarece nu a reușit să îi dea geamantanele în cel mult 20 de minute de când a ajuns la poarta de debarcare.

Și ca să fie tacâmul complet, nici măcar nu e prima oară când Alaska Airlines îi pierde bagajele lui Tilden. S-a mai întâmplat și acum 25 de ani dar, evident, atunci Tilden nu era șeful companiei, scrie Los Angeles Times.

Читайте также  LA BLUE AIR ÎŢI POŢI MODIFICA BILETUL CHIAR ŞI DUPĂ CHECK-IN