Foto: BLUE AIR
Prima companie românească de smart flying cu capital 100% românesc, Blue Air, aniversează 10 ani de existență și anunță că a depășit cu bine momentele dificile din 2013 care au culminat atunci cu arestarea pentru corupție a fostului patron Nelu Iordache.
“Până în prezent, 11,5 milioane de pasageri au ales serviciile Blue Air, fapt ce ne onorează și ne obligă să fim mai buni în fiecare zi. Pentru anul 2015 estimăm o creștere a cifrei de afaceri cu 10 milioane de euro, iar numărul de pasageri va ajunge la 1,6 milioane. Anul 2014 estimăm să îl închidem cu o cifră de afaceri de 150 milioane de euro. În ceea ce privește flota Blue Air, aceasta va crește în următorii 5 ani, cu cel puțin o aeronavă/an “, a declarat Gheorghe Răcaru, director general Blue Air.
Foto: BLUE AIR
Determinați de dorința de a oferi întotdeauna cel mai bun produs, Blue Air a investit peste 6 milioane de euro în 2014, arată operatorul într-un comunicat de presă, la aniversarea celor 10 ani. Investițiile s-au regăsit în:
– deschiderea de 6 noi rute, respectiv: din Bucuresti, catre Koln, Liverpool, Milano (Linate) și Torino (Cuneo); din Bacău, către Liverpool; din Torino (Caselle), către Catania.
– diversificarea serviciilor opționale de tip PREMIUM.
– programe de formare profesională pentru angajații din front line și însoțitorii de zbor.
– mărirea flotei la un număr de 11 aeronave.
– creșterea gradului de confort prin reconfigurarea avioanelor cu scaune reclinable de ultimă generație Recaro 3520. Datorită materialelor și a structurii inovatoare folosite la fabricarea acestora, se obține o scădere a greutății avioanelor, ceea ce reduce consumul de combustibil și implicit emisiile de dioxid de carbon.
– deschiderea bazei operaționale din Torino (Caselle).
– implementarea unui nou serviciu de catering cald, Blue Bistro.
– achiziționarea unui hangar pentru relocarea liniei de întreținere aeronave.
– o nouă schemă de vopsire pentru aeronavele Blue Air
– servicii de transfer terestru din Constanța și Brașov, corelate cu orarul de zbor al tuturor zborurilor cu plecare de pe Aeroportul Internațional Henri Coanda.
– dezvoltarea distribuției prin GDS (Amadeus, Travelport, Apollo, Sabre, Sirena). Ca urmare a acestui parteneriat, agențiile din peste 190 de țări pot vinde biletele Blue Air, cu decontarea acestora prin sistemul IATA-BSP (Billing and Settlement Plan). Prin intermediul Hahn Air, Blue Air este automat și partener interline cu peste 250 de alte companii aeriene și devine o verigă a sistemului mondial de transport aerian.
Foto: BLUE AIR
Orarul de vară 2015 este deja disponibil, ceea ce permite tuturor să își planifice cât mai multe călătorii, deoarece biletele de avion cumpărate din timp pot fi achiziționate la prețuri cu aproape 60% mai mici decât cele disponibile cu puțin timp înainte de data călătoriei.
Smart Flying înseamnă deplină transparență asupra costului unei călătorii, pasagerii, în funcție de utilitatea pe care o atașază anumitor servicii, sunt cei care decid configurarea biletului lor de călătorie, mai explică operatorul în comunicatul aniversar. Aceștia pot alege din cele 3 categorii de servicii de bază și opționale Blue Air : BASIC, STANDARD și PREMIUM. Astfel, oamenii de afaceri, turiștii sau cei care își vizitează prietenii sau rudele vor avea întodeauna la dispoziție servicii personalizate, la cele mai bune tarife.
Astfel, serviciile Blue Air sunt similare unei companii tradiționale, dar comercializate într-o deplină transparență caracteristică companiilor low-cost.
Compania amintește că, la mai bine de un an de preluare, Blue Air – Airline Management Solutions și-a atins toate țintele strategice, iar răspunsul pozitiv al pieței i-a determinat să accelereze dezvoltarea transportatorului.